Conferencia / Hitzaldia "El viaje / Bidaia"

El miércoles 22 de noviembre, a las 19,30 horas, el montañero y socio del Club Deportivo Juanjo San Sebastián ofrecerá en el Salón Social de la 1ª planta la Conferencia "El viaje".

En ella nos hablará de su experiencia personal y contará como ha ido madurando como persona a través de sus viajes, los montes y el contacto con la naturaleza.

El Viaje / Bidaia

Azaroaren 22an, arratsaldeko 19:30 etan Club Deportivoaren bazkidea den Juanjo San Sebastianek hitzaldi bat eskainiko du lehenengo solairuko areto sozialean. Hitzaldi honek ¨El viaje¨ izena du.

Hitzaldi honetan, bere esperentzia pertsonalaz eta persona gisa hartu duen heldutasuna bidaiak, mendiak eta natura direla eta kontatuko digu.