78ª Travesía a Nado del Club Deportivo

El Club Deportivo Bilbao comunica que queda aplazada la 78 Travesía a nado de la Ría que iba a celebrarse el día 2 de julio de 2017.

La decisión del aplazamiento de esta prueba en aguas abiertas se toma por prudencia, ya que no se puede garantizar plenamente la calidad del agua a día de hoy.

El Club atenderá cuantas dudas puedan surgir a las personas inscritas.

Agradecemos a los Organismos Públicos y a las Empresas Colaboradoras su implicación y ayuda.

Club Deportivo Bilbaok 2017ko uztailaren 2an ospatuko zen 78. Itsasbidea atzeratuko duela komunikatzen du.

Proba honen atzerapenaren erabakia arduraz hartu da, Bilboko itsasadarraren uraren kalitatea ezin delako bermatu.

Clubak zalantza guztiak argituko ditu izena eman zuten partaide guztiei.

Erakunde publikoei zein enpresa kolaboratzaileei eskertzen diegu haien inplikazioa eta laguntza.